Cabal

Cabal fan club

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Reklám

Címkék

Üdv

2008.05.11. 20:17 | Marsal | 5 komment

A nevem BlizardWizard alias marsal volt bluetearsos és exteeles jelenleg Fusion klántag.

A bejegyzés trackback címe:

https://cabalonline.blog.hu/api/trackback/id/tr60464153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifrit20 2008.06.16. 10:27:59

HY! Köszi a felvilágosítást mvel régen én is az exteelhez tartoztam de 1 pár hónapra nem tudtam todtam nyomni a cabalt és később csodálkozva néztem, hogy hol van a régi jó clan, a sok jó arc mint pl:Darththomas :) nem tudtam mire vélni, de később megtaláltam a fusion t ahol régi ismerősökkel találkoztam és ez azért jó volt, remélem nem lesz több probléma én mindenesetre 1 darabig még itt leszek bármi is van.

Marsal 2008.06.16. 19:47:17

ha jól emléklszem darththomas fb volt és nincs mit a betük színén majd változtatok de régen mivolt a neved?

Archangel the Warrior 2009.04.04. 21:13:50

Nah sziasztok... Nem akarok sok mindent mondani, meg valszeg most járok itt utoljára mert el fogom felejteni az oldal címét, csak gondoltam írok pár megjegyzést a klántörténelemhez :D

Szépen sorba állítom a szöveget, hogy mi hogyan :D

"A legnagyobb harcos blase volt"
Ez nem igaz... Blase akkoriban még kicsi volt, nem volt valami izom harcos, még én is előtte jártam :D

"Archangelt ak később saját klánt csinált(Fusion)"
A FuSiOn nem az én klánom volt, Revan92, GenesisHUN, Dr3X és Infihun beszélték meg hogy csinálnak egy klánt, ha jól emlékszem. Én csak vigaszdíjként kaptam Leader jogot benne :)

"Jobb lett volna ha else költözik (a szerver) és nemjönnek a gondok akkor talán még ma is meglenne az exteel klán."
Nem lenne. A klán akkor oszlott fel, mikor engem lepakoltak. És az oszlásnak az volt az oka, hogy (az "alapító okirattal" ellentétben) minden jöttment bekerült a klánba, és megbízhatatlanok lettek a tagok, és a craftot se húzták együtt.

"Most a Fusionba vagyok ahol megtalálható egy csomó volt exteeles csakúgy mint a többi magyar klánban pl:Erinyes,Damagecompany."
Egy: Az Erinyes soha nem volt, és nem is lesz magyar klán :) az Erinyes nemzetközi
A DamageCompanyban nem vagyok biztos, de tudtommal az sem volt teljesen magyar klán, ám azért ott több volt a magyar. Azonban ők átnevezték már magukat BrainStormra :D

tiff963 2011.08.18. 00:37:47

sziasztok. énis exteelbe voltam :) gondolom nemsokan emlékeztek rám. lv 17esen léptem be a klánba. utána én is fusionba mentem amit bátyám meg pár haverja csinált:D

tiff963 2011.08.18. 00:51:44

és csak ugy közlöm h darththomas warior volt :) utána csinált wizard karit revan92, utána pedig bladert annakmegmár nem emlékszem a nevére:D de D betűvel kezdődött azthiszem:D arch nekedmeg igazadvan :D:) jóvolt aza régi exteel:S
süti beállítások módosítása